Skip to main content

محلات اللبس معظمها فاضية للأسف بسبب ازمة الاستيراد اللي بنعيشها  و الماركات اللي متعودين نشتري منها مابقتش بتجيب تشكيلات جديدة؛ طبعا بنتمنى المشكلة دي تتحل قريب بس لحد ما ده يحصل عملنالكم قايمة ببعض الماركات المصرية اللي بتقدم تصميمات شيك و عملية وبجودة ماتقلش عن المستورد 

آسيا  

براند مصري بيقدم ملابس بجودة عالية بستايل محتشم كان هدفه الأساسي في الأول هو انه يقدم لبس يناسب المحجبات لكنه يناسب اي ست بتدور على لبس عالموضة و محتشم في نفس الوقت. آسي ابتده خط انتاجهم من 2016 وكانوا بينتجوا عدد قطع محدود من كل موديل لحد ما وصلت العلامة التجارية بتاعتهم لدبي و عندهم محل في دبي دلوقتي. 

ميزون تاج

براند لبس مصري بيقدم ملابس لمختلف الأغراض و المناسبات تناسب الخروجات اليومية و الشغل وخروجات بالليل او الحفلات. 

دريس كود

موقع مصري بيقدم كل ما يخص الفاشون للفتيات الشابات والمراهقات بأسعار معقولة وجودة مناسبة عليه كل اللي ممكن تحتاجه اي بنت سواء كان ملابس، جزم ، اكسسوارات بمختلف الأذواق والاتجاهات مثلا هتلاقي عليه فساتين بوهو،لبس كاجوال، جينز، فساتين سهرة و لبس للمصيف و البحر. 

باي_نزازي

مصممة أزياء مصرية اسمها نورعزازي بتقدم تصميمات عصرية و مبتكرة بجودة عالية، عملت تصميمات لكتير من المشاهير.

نوتش

براند شنط و شباشب مصري كل منتجاته مصنوعة من الجلد الطبيعي أو أفضل الأقمشة بيقدم تصميمات مختلفة بتضيف لمسة ناعمة لأى 

لبس معمول للستات اللي عندهم ستايل خاص بيهم وبيدوروا دايما على الاختلاف.

كوي ديزاينز 

كوي بيقدم تصميمات محتشمة بلمسة عصرية مختلفة عن الأزياء التقليدية تناسب المحجبات وغير المحجبات، تقدري تجمعي بين اى قطعة عندهم وقطعة موجودة في دولابك علشان تكوني طقم جديد و مختلف كل مرة. 

سخمت 

سخمت براند شنط عاملين تصميمات مختلفة من الشنط لأي ست بتدور على شنط عملية و شكلها جديد للاستخدام اليومي أو حتى خروجة خاصة وجود اللوجو بتاعهم على الشنطة بطرق مختلفة مدي التصميم فخامة و شياكة ماتقلش عن أى براند عالمي.

فريللو

فريللو بقاله سنين في السوق المصري معروف بالبساطة والشياكة في نفس الوقت تصميماته مناسبة لكل الأوقات وعنده الأساسيات اللي محتاجاها اي ست في دولابها كمان هتلاقي عندهم لبس للمصيف و فساتين خروج و حتى الجينز.

Leave a Reply