Skip to main content

 أوليكس مشهورة بأنها المنصة الأفضل لبيع الحاجات الكبيرة زي العقارات والعربيات، ولكن إذا سألت أي حد حاول يبيع حاجات تانية على أوليكس زي أجهزة الكمبيوتر أو موبايلات جديدة أو قديمة اي حاجة تانية معظمهم عرفوا يبيعوا بالسعر اللي كانوا عايزينه.

احنا هنا في أوليكس عاوزين المنصة بتاعتنا تكون سوق لكل شيء مش بس للسيارات والبيوت، و مع وجود الملايين من الزوار للتطبيق و للموقع الإلكتروني و لما تعرض منتجاتك معانا ممكن دي تكون بداية لمشروع العمر!

بسبب فيروس كورونا والتضخم العالمي بالإضافة إلى المشاكل اللوجستية اللي واجهت العالم، شراء وبيع السلع المحلية أو الموجودة في البلد بتمثل الخيار الأحسن لكتير من الناس اللي مش لاقين السلع اللي عليها حظر استيراد أو ثمنها غالي.

دي فرصة عظيمة لتأسيس مشروع جديد يقدر يتطور من شوية منتجات بسيطة  تتعمل في البيت و تتوسع و تكبرو تتحول لورشة، و مع شوية الحظ ممكن  يكبر المشروع وبقي مصنع!

لأننا في أوليكس مش بس بنبيع المنتجات المستعملة ولكن كتير من المنتجات المعروضة عندنا هي في الواقع جديدة ومالهاش ملاك قبل كده.

فا إذا كان عندك فكرة جديدة لمنتج أو خدمة، احنا ممكن نكون واحد من منافذ البيع بتاعتك ان ما كنش المنفذ الرئيسي لشغلك!

صور اللي عاوز تبيعه صور واضحة و كويسة، اكتب وصف مفصل و اكتب وصف و اسامي المنتجات بطريقة دقيقة علشان الفلاتر اللي علي موقعنا توصلك للمشتري الصح، و عادي جدا تلاقي الناس بتستفسر بعد دقائق من النشر.

من خلال خدمة التوصيل الخاصة بنا في القاهرة والخدمات الأخرى اللي ممكن تستخدمها للترويج لبضاعتك ومساعدة مديري المبيعات المتخصصين عندنا، هيكون عندك منفذ بيع موثوق فيه يساعدك من غير الاستثمار في محل بايجار غالي أو تدفع مرتبات و من غير نفقات عامة.

تقدر تبعت لينا هنا تفاصيل اكتر عن مشروعك واحنا هنزود بخطة و عروض متكاملة للترويج عن منتجاتك عندنا بأسعار معقولة تضمن لك احسن النتايج!

https://olxmena.wufoo.com/forms/olx-egypt-business/

ترقب المزيد من المقالات عن أفضل الطرق للبيع علي اوليكس وتحقيق أقصى استفادة من إعلاناتك معانا!

Leave a Reply